Paradiis

Nonii, jõudsin ma vaevu kirjutada, et hakkame tööd otsima kui meile helistas Al ja pakkus tööd kaheks-kolmeks uuks paari itaalia poissi banaani-avokaado-mango istandusse asendama.

Hea nipp töö otsijatele: pange oma töösoov üles kuskile stendile supermarketis.

Palk on igastahes natsa parem kui Preston Vales, ilm on KÕVASTI parem ja noh, töö on natuke mitmekesisem kui 8 tundi kääre hoida ja oma ühe rea peal seista.

Kuigi Al oli „mures“, et ma ei saa tööga hakkama, siis mina ei muretse üldse peale seda kui ma kleenukesi itaalia tüüpe nägin 😀

Leppisime kokku, et reede hommikul hakkame siis kenasti pihta.

Kuna oli alles esmaspäev, mõtlesime minna uurima Coral Bay-d ja Exmouthi ja saada natuke D-vitamiini ja enne tööd päikese käes peesitada.

Mõeldud-tehtud.

Muideks, loodus siin on juba päris metsik ja looduse all mõtlen ma just siinseid elukaid. Täiesti tavaline, et keset teed patserdavad emud ja lambad, kes mitte kuidagi teepealt ära ei lähe, lisaks jookseb aeg-ajalt nii 5 jänest üle tee ja siinsed sisalikud on nii tõsiselt pirakad ja ilmselt ei üllata see kedagi, et nägime ka esimese käelaba suuruse ämmelga ära ühe teeäärses vetsus. Tavaliselt oleks ma sellepeale nuttes ja karjudes jooksu pannud, siis seekord vahtisin ma lausa päris lähedalt nagu see oleks täiesti tavaline mutukas – uskumatu millega inimene ei harju. Rääkides florast, siis on siin täielik kõrb, puudest pole juttugi, lisaks on siinsed veesängid nii kuivad nagu poleks seal kunagi vett olnudki ja veeprobleem on siin päris tõsine, muidugi on siin märjal-aastaajal vihmane ja siis hakkab kõik üle ajama, niiet enamus teid on kinni. Siin üleval pole päris suvi-talv-kevad-sügis vaid Wet ja Dry ehk Märg ja Kuiv aastaaeg.

Lisaks oleme näinud juba mitmeid suuuuuuuri kotkaid ja oi kui ilusad nad on.

Aga Coral Bay siis – I M E L I N E!

Täielik paradiis, ma olin nii elevil kui ma seda kohta nägin, et ma oleks äärepealt kiljuma hakanud, eks te näete ise ka piltide pealt.

Jõudsime ka Exmouthi välja, mis oli täiesti tavaline kuurortlinn ja me väga kauaks sinna ei jäänud.

Tagasi sõites läksime jälle läbi Coral Bayst, et ikka veel kord see pilt endale mällu söövitada ja siis tagasi Carnarvoni poole ajada.

Vahel ei suuda me uskuda kui pikad ja sirged need teed siin olla võivad ja KUI pikad need tunduvad kui raadiost ka ainult sahinat tuleb 😀

Jõudes tagasi levialasse tuli meile kohe 2 sõnumit, esimene oli Al-lt, kes tahtis, et me tööga juba homne päev alustaks ja teine oli ühelt eestlannalt, kes oli meie kuulutust stendil näinud ja pakkus mulle tööd pakkijana. Kuigi pakkumine oli niivõrd-kuivõrd ahvatlev, siis hoiaks me rohkem raha kokku jäädes ikkagi sinna banaanifarmi, sest elukoht oleks meil sealsamas kõrval ja küttepeale meil siin raha ei lähekski (arvestades, et küttehind on siin 1,55 võrreldes Perthi 1,33-ga ja Exmouthis oli see juba 1,78)

Nüüd pildimarterjal ja hoiatan ette – suur enamus on puhtalt rannapildid 😉

Võõra koeraga ämmelgat uudistamas

Muideks, oleme selle paari kuuga maha sõitnud umbes 4200 km!

Nüüd aidaaa, uni ja töö ootab 🙂

2 thoughts on “Paradiis

  1. Edu uues töökohas! :))) Ja kui Mart korjama pannakse, siis vaata et ta ettevaatlik oleks, ussidele ilgelt meeldib banaanikobarate sees elada.

Leave a comment